-
klaas 25 May 2011, 09:13u
Je twitter berichten gelezen, je benen wouden de tijdrit zich zeker sparen voor vandaag, misschien kan de webmaster een link van jou twitteraccount op de site zetten, voor diegene die niet kan wachten kijk op de wielrenpagina van de Televaag
-
kijk eens op www.tobsportlog.nl de nieuwste sportfilmpjessite met ook wielerbloopers. Heb je zelf nog een leuke wielerblooper op je harde schijf staan, stuur hem svp aan ons op.
-
Wim van Keulen 22 May 2011, 10:58u
Bram grote klasse afgelopen zaterdag.
Heb van je genoten. Hoop je ooit pers. eens te mogen ontmoeten. Grote bewondering voor je. -
Olaf 22 May 2011, 08:46u
Super! Wat een highway to hell die Zoncolan...! En dan ga jij gewoon op kop rijden. En nog aanklampen bij Anton ook. Heerlijk. De stunt was bijna gelukt. Je rijdt echt een fantastisch seizoen, man!
Laurens en Steven zijn trouwens ook best aardig bezig... -
Andre van der horst 21 May 2011, 22:34u
Super gereden Bram, heb van jou aanval genoten vanmiddag! Het gaat je binnenkort lukken om te winnen!
Groet uit Twente
-
rinus 21 May 2011, 15:36u
Zet 'm op Bram,een etappe voor jou voor al je werk
-
klaas 21 May 2011, 13:29u
Bram vandaag in de aanval na 50km 8 min voorsprong, kopgroep van 3. Etappe ingekort tot 190km
-
Viele Gruesse aus dem schoenen Fischerdorf Greetsiel.
-
Olaf 20 May 2011, 21:56u
Dank u meneer Zomegnan en UCI!
http://www.wielerflits.nl/nieuws/13822/2/ronde-van-italië-laat-monte-crostis-links-liggen.html
-
Olaf 17 May 2011, 01:06u
Dat bedoel ik:
http://www.youtube.com/watch?v=Zv-j9c7dmzg
Ze hebben hard gewerkt en het schijnt slechts op een kort (minder steil) stuk onverhard te zijn - de rest zou prima geasfalteerd zijn -, maar toch...
Ik weet het niet...Dit is vragen om ongelukken en kan niet in een grote ronde! Zomegnan moet nog maar eens hard nadenken waar hij mee bezig is! -
Olaf 17 May 2011, 00:44u
Hey Bram!
Beetje uitgerust? Klaar voor week 2?
Maak je borst maar nat; misschien heb je het al gezien, maar dit schijnt de afdaling van de Monte Crostis te zijn waar ze jullie zaterdag toch vanaf willen hebben...http://www.youtube.com/watch?v=XO95SbT-C80&feature=player_embedded
Ik zou m'n MTB meenemen....
Die hekjes en matrassen.... ik weet het niet. Na Wouter hebben ze het nog niet echt begrepen volgens mij. Pak je ritwinst maar doordeweek en rij de rest maar kalm naar Milaan. Succes en kijk uit! -
Dieny 12 May 2011, 09:53u
Hai Bram tjee wat had ik je die over winning gegund. Je bent zo goed en dan moet zo'n stomme pech de boel verzieken.Ik hoop voor jou dat er nog veel mooie kansen komen. Succes Bram en heel veel geluk.
-
jeff 12 May 2011, 09:33u
He Tank,
jij wordt steeds sterker he?!! Ongelooflijk. Heb je je wel eens gerealiseerd dat geen mankement zou betekenen dat JIJ in het Roze zou rijden?? Sta er maar niet te lang bij stil.
Jou dagen komen nog. Ik geef je een hint. Ritzege aan het eind van deze Giro en volgende jaar pak jij gewoon ieder tijdens een van de grootste voorjaarsklassiekers.
Ik geloof erin.Succes, ach dat hoef ik niet eens te zeggen, dat heb jij niet nodig!!!
-
Olaf 12 May 2011, 09:27u
SUPER! dikke complimenten voor de mooie koers die jij en heel Rabo maken! Wat een 'teringlijer' die motor, maar die super-benen heb je vandaag ook nog... Gelukkig maakt Pieter het meer dan goed. Prachtig. Roze en wit; mooie combi.
De aanval is de beste verdediging hè... Succes! -
Stefan 12 May 2011, 01:42u
Ik bedoel natuurlijk de 5de etappe.
-
Stefan 12 May 2011, 01:40u
Hallo Bram,
Ik heb de 6de etappe gezien waarin je op jacht was naar Hocher (BMC) met Cataldo (Quick Step) in je wiel!
Die Cataldo viel en nog geen minuut later stond jij te klooien met je ketting. Klopt het dat die motorrijder je van de fiets reed/afsneed? Aan je reactie te zien leek het van wel.
Ik denk dat namelijk want het was wel erg toevallig dat een Italiaan achter je valt en vervolgens jij pech hebt met je ketting.
Hoop wat van je te horen, sterkte in de Giro, een roze en witte trui om te verdedigen morgen!!Groeten,
Stefan -
Jacob 12 May 2011, 00:06u
Beste Bram en Hr. Van de Pol,
Met afschuw volgde ik de beelden van de dodelijke val van Wouter.
De directe beelden die niet zouden mogen zijn worden uitgezonden.
Mijn eerste gedachte…zendt dit niet uit!
Zoiets als…laat ons hoop.Wellicht ligt het in mijn karakter om te analyseren. Dieper na te denken.
Ik heb dit getracht, in mijn laatste bericht, gewoon om samen te overdenken.
…..Had dit afschuwelijke ongeval kunnen worden vermeden?
Zijner eigener glorie en ter streling zijner ijdelheid.
Nee, Hr. Van de Pol.
Ik ben een oude man van bijna 63 jaar oud.
…En heb al zo veel jaren terug de zin van glorie verloren en ik ben een tegenpool van ijdelheid.Heb geen angst, geachte Heer Van de Pol.
Na dit afschuwelijke ongeval kom ik ook werkelijk niet meer terug op het gastenboek van Bram.
Wel wil ik Bram een compliment maken dat zijn gastenboek altijd open stond.Vriendelijke groeten,
Jacob
-
Han 11 May 2011, 21:36u
Hoi Bram
Ondanks de rampzalige dagen heb je je toch opgepept en was je vandaag sterk in de aanval. Jammer van de pech toen je met John Cadret op pad was. Maar kwaliteit, karakter en inzet overwint alles...
groeten uit Enschede. -
John Tankink 11 May 2011, 20:47u
Beste Bram,
Diep respect hoe jullie als ploegen omgaan met het verlies van je wielercollega. Succes met het verdere verloop in de Giro -
Castelli 11 May 2011, 15:05u
Beste Bram. Sterkte...........
-
F van de Pol 11 May 2011, 14:06u
Ik wil dhr bakker graag op de mogelijkheid wijzen om ter zijner eigener glorie en ter streling zijner ijdelheid een blog te beginnen. Dat kan op www.blogspot.com. daarmee kan dan het "gastenboek" van Bram gebruikt worden waar het voor bedoeld is, namenlijk een een bericht achterlaten voor Bram.
-
Jacob Bakker 10 May 2011, 18:09u
Wordt er wel genoeg gedaan om de veiligheid van onze jongens te waarborgen?
In de professionele wielerwereld gaan honderden miljoenen rond.
Mediaspektakel met navenante commerciële belangen.
Dit spektakel schijnt ook steeds verder te worden gerekt of opgerekt om deze geldstromen te vergroten.
Het bedrag dat ondertussen voor veiligheidsvoorzieningen wordt gereserveerd heeft zijn verhouding tot deze geldstroom al lang verloren.
Is er dan daadwerkelijk iets te doen om de veiligheid van de renners te verhogen?
Dat denk ik wel.
Zo zou men toch eenvoudig kunnen analyseren waar de piekpunten van gevaar liggen in deze sport.
De afdaling hoort dan direct in de categorie met 5 sterren waarbij niet elke afdaling 5 sterren hoeft te krijgen.
Ook ik vlakke(re) etappes/rondes kan men zoeken naar de gevaarpunten en deze plaatsen waarderen.
Wat te doen met deze kennis?
Als we naar andere sporten kijken zou ik een voorbeeld willen nemen aan het skispringen.
Door het voorspringen worden te gevaarlijke situaties zoveel mogelijk vermeden.
Het gaat wel om mensenlevens….
Vertalen we dit naar het wielrennen zouden, bij voorkeur oudere ervaren renners, moeten voorrijden en dit zelfs onder verschillende weersomstandigheden.
Hiermee zou men een onschatbare informatiestroom opbouwen om een gevaar analyse te maken.
Het gaat dan niet alleen om snelheden maar ook om het herkennen van obstakels op te gevaarlijke plaatsen.
Met deze informatie moet natuurlijk vervolgens wel wat gedaan worden.
Te beginnen met een serieuze, maar ook verplichte, budgetverhoging uit te trekken door de organisatoren voor veiligheidsdoeleinden.
Te overdenken dan om bij afdalingen zeer gevaarlijke plaatsen te beveiligen met knipperlichten en waarschuwingsborden. Technisch is het zelfs ook mogelijk om op bepaalde gedeelten, bijvoorbeeld als de weersomstandigheden zijn verslechtert, een snelheidsbeperking op te leggen met boete clausule in tijd en geld.
Als we nu deze Giro als voorbeeld nemen moet men zich eerst afvragen of deze afdalingen pasten bij een begin van een belangrijke ronde.
Als het waar is dat dit verschrikkelijke ongeluk kon gebeuren door een uitstekend stukje muur refereer ik naar wat ik schreef.
Bij deze geldstromen mag voor veiligheid voldoende geld worden uitgetrokken.
Zelfs valt er te denken aan een onafhankelijke commissie van veiligheid gevormd door oud wielrenners.
Voor Wouter en zijn naasten is dit allemaal te laat.
Wordt er wel genoeg gedaan om de veiligheid van onze jongens te waarborgen?
NEE !!! -
Andrea W 09 May 2011, 21:55u
Lieve Bram
Ik verwacht dat jij nog heel lang mooie prestaties zal neerzetten, maar vandaag....vandaag kunnen we er helaas niet van genieten. Ik ben diep geschokt door het overlijden van Wouter. De angst - waar (de naasten van) alle wielrenners niet aan willen denken- is weer een wrede realiteit. Ik wens iedereen die zich betrokken voelt veel sterkte.
Bram, ik weet dat jij je niet gek maakt, maar toch...doe voorzichtig.Groet, Andrea
-
Olaf 09 May 2011, 20:23u
Allemaal leuk en aardig, hoor Bram... zo'n 6e plek in de Giro (wist jij veel). Maar vandaag staat de wereld even stil. Ter ere van Wouter Weylandt. Het fietsen is ff een heel stuk minder leuk. Ik sla mijn rondje vanavond ook even over. Kan me voorstellen dat jullie hoofd er morgen ook niet naar staat. Sterkte de komende dagen, doe voorzichtig en kijk maar of je de benen de komende weken nog een keer wilt laten spreken!
(@ Vera; kalm aan hè...)
Groetjes Olaf, Cissy en Pien -
Maud 09 May 2011, 19:57u
Hey Bram,
Wat een vreselijk nieuws vandaag!Onvoorstelbaar...geen woorden voor...en dat Weylandt eigenlijk niet eens zou starten in de Giro!
Hoe gaat het nu met jou?Hoe ga je om met dit drama en hoe wordt er in de ploeg mee omgegaan?Jouw 6e plek wordt helaas overschaduwd door dit drama...
Heel veel sterkte en succes!
-
Andrea W 07 May 2011, 13:03u
Hey vent,
maak er wat moois van daar in Italie.
Groeten van ons 4-en. -
han 07 May 2011, 00:07u
Hoi Bram
Veel succes in de giro!!!
groeten uit Enschede
-
Klaas 03 May 2011, 12:00u
Hoe fit is Bram? Starte zondag niet in Frankfurt
-
Olaf 03 May 2011, 10:11u
Dat wordt aanvallen komende weken, zeker nu Theo Bos niet mee gaat. Ben je een beetje klaar voor die puisten?
Het is dat die Zoncolan wat ver weg is, anders had ik er de 'Highway to hell' voor je gedraaid...
Succes! -
klaas 30 Apr 2011, 11:27u
4 sprintetappes voor Bos, voor de rest lekker vrijbuiten
Berichten van de oude site staan nog in het oude gastenboek